شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه همراه با عکس

 

در دادگاه عشق ... قسمم قلبم بود. وکیلم دلم و حضار جمعی از عاشقان و دلسوختگان . قاضی نامم را بلند خواند و گناهم را دوست داشتن تو اعلام کرد و سپس محکوم شدم به تنهایی و مرگ . کنار چوبیه دار از من خواستند تا اخرین خواسته ام را بگویم و ومن گفتم : به تو بگویند ... دوستت دارم


 

افسوس..آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمانی که دوستامان ندارند لجبازی می کنیم وبعد..........برای آنچه از دست رفته آه می کشیم.


 

و خداوند عشق را آفرید آن گونه که خود خواست نه آن گونه که عاشقان خواستند

پس تمامی عاشقان با هم رو به آسمان کنند و عشق را آنگونه که خود می خواهند از خدا بخواهند


کسی در باد می خواند
تو را تا اوج می خواهم

برای ناز چشمانت

چه بی صبرانه می مانم

د لم تنگ است و بی یادت

در این غربت نمی مانم

تو هستی در وجود من

تو را هرگز نمی رانم


 

مال منی و به اندازه دلم

یا معبدی که به سمت تو مایلم

بغض شبانه که از راه می رسد

خورشید وار می آیی مقابلم

حالا که از تو به دریا رسیده ام

                                              پس کو بساط رسیدن به ساحلم


فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای

که دور دور رفته ای

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم

  و اشکهای خداحافظی را


 

برای رسیدن به تو
پا پیش گذاشتم
خودم را قسمت کردم
تو را سهم تمام رویاهایم کردم
انصاف نبود
تو که میدانستی با چه اشتیاقی
خودم را قسمت میکنم
پس چرا
زودتر از تکه تکه شدنم

جوابم نکردی
برای خداحافظی
خیلی دیر بود

خیلی دیر

 

دلتون میاد نظر ندین؟

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام می خواستم بهت تبریک بگم و تشکر کنم . امیدوارم به تمام چیزایی که می خواهی برسی . مینو . متولد ۱۳۶۵ ماه آذر . دل نیست کبوتر که بر خاک نشیند ...... از گوشه ی بامی که پریدیم پریدیم ..

نازنین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ http://bb84.persianblog.com

سلام بهتون تبریک می گم وبلاگ جالبی دارید اگه وقت کردی به وب من هم یه سر بزن .من وب شما را در لینک وبلاگم قرار میدم شما هم دوست داشتید این کار را بکنید . منتظرت هستم

چارلیس سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.sleepwell.blogfa.com

نه والا نظر نداده نمیشه گذشت تو بهترین هستی این اولین نظرمه که با دیدن یه وبلاگ دادم
موفق باشی رفیق
و با اجازت از این وبلاگه قشنگت یکم استفاده میکنم
مرسی با ارزوی بهترینها برای شما

اعظم پارسا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ق.ظ http://ندارم

گوشه گوشه این وبلاگ زیبا بود خیلی خوشم اومد از این پس من همیشه سر می زنم با اینکه ساعت از سه صبح گذشته و خوابم میومد اما دلم نیومد نظر ندم موفق باشی حالا که اینقدر زحمت می کشی و مطالب زیبا و یک تهیه می کنی شب بخیر یا شاید باید بگم صبح بخیر

del tang az zamone جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ

salam omidvaram dar hameye karat movafagh bashi va be har chizi ke mikhahi beresi.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد