شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعر و عکسهای رومانتیک

 

سراپای وجودم خواهان توست وتورا دوست دارم

اما نمی توانم برزبان آرم که تورا می پرستم

زمانی که تورامیبینم کلمات درذهنم ترکیب میشود

و فکرم چون کبوتری سبک بال ازقفس به پروازدرمی آید

چشمانم تیره و تارمیشود دستانم به لرزش می افتد

میدانم چرا نمیشود روحم را به اسارت بکشی

کلا مم را روان گردانم

((چون تو رادوست دارم ))


من عشق را درتو

تو را در دل

دلم را موقع تپیدن

و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم

من غم را در سکوت

سکوت را در شب

شب را در بستر

و بستر را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم

من دنیا را به خاطر خدایش ، خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم


ای چشمه جوشان این قلب بی طاقت من

ای مهتاب این شبهای بی تابی من

به ان چهره عاشقانه ات قسم

دوســـــــــــــــتت دارم

ای ساحــــــــل امـــــــــــیدم

ای اغاز من

ای فردای من

به همان لحظه دیدارمان قسم

دوســــــــــــــــتت دارم

بیشتر از هر زمانی

بیشتر از هر لحظه ای تورا میخواهم

وبرای دیدنت بیقـــــــــــــرارم

 

نظرات 18 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.hich-kas-nist.blogfa.com

خیلی عالی بود
من می تونم از نوشته هاتون استفاده کنم؟

شقایق جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ق.ظ

حرف نداری پسر...........ای ول

مریم جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://maryam-jo0n.mihanblog.com


گفتند:

به اندازه ی گلیم هایتا ن

و به اندازه ی دهان هایتان

اما حرفی از وسعت آرزو هایمان نزدند ...


بهناز جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.shokolat222.blogfa.com

سلام زیبات یود به منم سری بزن

ترانه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ق.ظ










salam webage ghashangi darin maloome ye asheghe vagheyee hastin az neveshtehatoon khosham omad pm dadam omidvaram hamishe movafagh bashin man tarane az shiraz bye






سمیه چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ق.ظ http://www.sms6368.blogfa.com

سلام
ببخشید دیر میام
خیلی وبلاگت قشنگه .وروز به زوز بهتر هم میشه

جان دادن عاشق در راه عشق برایش یک شوخی
حرف های صادقانه یک شوخی / تملق یک واقعیت
زندگی یک شوخی و عاشقان سخره شد گان آن
سلامی بدون کلام با فریاد قلب یک شوخی
خنده های هوس رانه یک واقعیت
در خیابان با عاشقانه ها لبخند های تازه یک واقعیت
بهت عاشق بر سر راهش یک شوخی
دوست داشتن بر سر کلام یک واقعیت
عاشق بودن از ته دل با قلبی هیجان/ زبانی خاموش یک شوخی
تمام ثروت عاشق که جان بود گرفتن یک شوخی
تمام دارایی یک ابله ثروت اش یک واقعیت
آری شاید نوشتن این مطلب نیز یک شوخی
اما تمامش یک واقعیت ...
شما دوستی هیچکس را چه می پندارید؟!!
شاید رفتن او یک شوخی ولی تمامش یک واقعیت باشد

موفق باشی

مانی چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.manishah.blogfa.com

گرم یاد آور یا نه من از یادت نمی کاهم
اگه افتخار بدین لینکتون کنم

شقایق پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.ali665mpt.com

web kheili bahali dari
khoshhal misham be manam sar bezani
movafagh bashi

[ بدون نام ] جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

kheili tope

[ بدون نام ] جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

harf nadare

sahar جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ

esme in yaro ke mikhone kiye?????

فاطمه چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ

salam, very very good

علی جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ http://shabhaye-baroni.blogfa.com

سلامممممممممممم

خوبی

وب خیلی جالبی داری اومیدوارم که جالبتر از این هم بشه

اگه به وب ما هم سری بزنین ممنون میشم

موفق باشیم [بوسه][بوسه][لبخند]

بابای

اشکان سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ب.ظ

اشکان سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ب.ظ

خدایشش دمت گرم خوشم اومد خیلی باحال بود امیدوار موفق باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ

*0..0*0..0*0..0*0..ILOVEYUO
*0..0*0..*0..0*0..0*ILOVEYUO عزیزم سلام
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOVEYUO
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOVEYUO
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOVEYUO امیدوارم که حالت خوب باشه
*0..0*0..0*0..0*0..0 ILOVEYUO
*0..0*0..0*0..0*0.. ILOVEYUO
*0..0*0..0*0..0*0.ILOVEYUO
*0..0*0..0*0..0*ILOVEYUO
*0..0*0..0*0..ILOVEYUO
*0..0*0..0*ILOVEYUO وب لاگ زیبای داری
*0..0*0..ILOVEYUO
*0..0*ILOVEYUO
*0..ILOVEYUO
*0.ILOVEYUO
ILOVEYUO منتظرتون هستم اگه دیر اومدی هم اشکال نداره
ILOVE
نامه هایی نوشتم با برگ چایی

که هر وقت دم کنی یادم بیایی

نازنین چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام واقعا قشنگه موفق باشی

نفس پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.shinwa.blogfa.com

سلام پیش ماهم بیا ممنون بابت وبلاگت بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد