شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

مجرمین زندگی

 

ای کاش زودتر حکم دادگاه لطف الهی صادر گشته

و از این بازداشتگاه دلتنگی

با قل و زنجیری از مهر و وفا

راهی تبعیدگاه خوشبختی می شدیم.

ای معصومترین سارق گنجینه قلبم،

در نهایت هوشیاری و اختیار

با صدایی رسا اقرار می کنم که

منم حلق آویز طناب عشقت.

و قسم می خوردم که تا ابد

از دژ دلدادگیت قدم برون نگذارم.

و در حضور تمامی حضار این دادگاه

فریاد بر می آورم که

دوستت دارم،

حتی پس از آزادی از زندان حیات.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

ای ول خیلی خوب بود.من که خیلی خوشم اومد

سارا پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام سینا جان من تازه با وبت آشنا شدم از همه بیشتر این مطلبو دوست دارم البته بقیه مطالبت خیلی خوبه ولی این حرف دل من بود مرسی از مطالبت همیشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد