شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

حق حق تلخ

حق حق تلخم و بشناس توی کوچه های خلوت

این خود عشق عزیزم نه بهانست نه یه عادت

غصه هام وبه تو گفتم اما چی ازت شنوفتم

یه نفس هم نفسم باش نذار از نفس بیافتم

گریه هامو تو ندیدی هر چی گفتم نشنیدی

من کدوم عهد و شکستم که از عشق من بریدی

وقتی نیستی لحظه هامو با خیالت می گذرونم

حتی تا آخر دنیا من برای تو می خونم

وقتی نیستی حتی خورشید میشه مثل لحظه هام سرد

با توام آهای مسافربا همین ترانه برگرد

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ق.ظ http://ندارم ولي حتما ميزنم

خیلی با حال مینویسی من که خیلی خوشم اومد دستت درد نکن خسته هم نباشید

رایکا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ق.ظ http://zadakerata.blogfa.com

سلام عکس های قشنگی این جا دیدم خواستی به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد