شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

Happy Valentine

روز عشاق رو به همه ی عاشقان تبریک میگم

  دوستت دارمو دارمو دارم را نترسید هر روز بگویید   

نظرات 4 + ارسال نظر
مهندس چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.smohandes.blogfa.com

وبلاگ قشنگی داری به من هم سری بزن مهندس

فرشته پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ

بابت مطلبای جدیدت ممنونم. منو از وضعیتت بی خبر نذار. برای با تو بودن باید از تو گذشت...یا برای با تو بودن باید از بودن گذشت . اف های قشنگی گذاشته بودی مرسی. بازم بهت سر میزنم هر چند اگرم نمی گفتم خودت می دونستی... قربانت f

فرشته دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ

چطوری سینا جون ... امروز چه روز قشنگیه !!! یک بغل رز سرخ یک سبد ستاره ویک دنیا... در سی ام بهمن ماه سالروز میلادت پیشکش وجود اسمانی ات.عمری به بلندی خورشید وروشنایی مهتاب برایت ارزومندم. امیدوارم همیشه در زندگیت خوشحال وموفق باشی . تولدت مبارک . قربانت f

احمد انترنتی یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ق.ظ http://www.nourmina.blogsky.com

سلام
من هم روز عشاق را به شما و فرشته خانوم تبریک میگم
امیدوارم که روز خوبی را داشته باشی
امیدواره که به وبلاگ ساده من هم سری بزنی ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد