شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

نخستین عشق

 

عشقُ نخستین نیاز برای پیوند است، عشق یعنی دوست داشتن به اضافه صداقت ، رفاقت ، معرفت عشق یعنی امروز ، فردا و همیشه عشق آن سوی من است ، آن سوی تردید ، آن سوی اگر ، آن سوی اما ، شاید ... عشق را باید به جا آورد ، محترم شمرد ، شناخت عشق کودکی است که بوی صداقت و صراحت می دهد دست عشق را در کوچه های پر از ازدحام زندگی نباید رها کرد عشق را نباید رنجاند ، نباید گریاند عشق را باید پاس داشت

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ق.ظ

قبلا گفتم .بازم میگم.......حرف نداری.......شعرات گویای حقیقت اند........ای ول

مریم جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ http://maryam-jo0n.mihanblog.com


من اعتبارم به اعتقاد تو بود

این درد تا کجا به انتخاب تو بود

من اضطرابم به اعتیاد تو بود

این عشق تا کجا به اختیار تو بود ...

عسل یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ق.ظ http://www.honneyasal.blogfa.com

سلام وبالگت خیلی قشنگه مرسی قلبم آروم گرفت به وبلاگ من هم سر بزن و اگه میشه آهنگ وبلاگتو برای دانلود بذار مرسی موفق باشی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد