شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

جملات عاشقانه

 

 

زمانی فرا می رسد که به عشق رسیده ای و زمانی فرا می رسد که به ورای عشق می رسی..
زمانی فرا می رسد که پیوند می یابی واز این پیوند لذت می بری .و زمانی خواهد رسید که تنهایی و از زیبایی تنها بودن لذت می بری..
آری هر چیزی و هر زمانی زیباست


عشق فراموش کردن نیست بلکه به خاطر سپردن است ،عشق گوش دادن نیست بلکه درک کردن است،

عشق دیدن نیست

بلکه احساس کردن است ، عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست

بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است


سنگ است دلی که نیست در سنگر عشق

خاک است بر سر، آن که ندارد سر عشق


هیچ جایی برای رفتن و هیچ چیزی برای رسیدن وجود ندارد

تو در حال حاضر همانجایی هستی که لازم است باشی

تنها گناه طلب کردن است و تنها راه گمراهی گشتن


گریه کردم گفتند : افسرده است زندگی کردم گفتند : پوچ است عبادت کردم گفتند : خرافات است حالا نمی خندم/گریه نمی کنم/ /زندگی نمی کنم/عبادت نمی کنم می گویند: عاشقم:-؟؟


آزمودم زندگی دشت غم است
شادیش اندوه و عیشش با غم است
عمر کوته، آرزوها دراز
کارها بسیار و فرصتها کم است


زندگی پوچ است رفیق ؛ من و تو دو رهگذریم
باید بنگریم و بگذریم ایستادن خطاست عاشق شدن خطاست
آری ... باید بی اعتنا بود بی اعتنا... بی اعتنا


امشب به قصه ی دل من گوش می کنی فردا مرا چو قصه فراموش می کنی


می گن شمشیر تیز همه چیزو دو تا می کنه بنازم که شمشیر عشق دو تا رو یکی می کنه


شمع می سوزد و پروانه به دورش همه شب

من که می سوزم و پروانه ندارم چه کنم


کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم

اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم

کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را از نگاهش می توان خواند

اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد

و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم

سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست!!!؟؟؟


دل آدما مثل یه جزیره ی دور افتاده میمونه، اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میذاره مهم نیست... مهم اون کسی که هیچ وقت جزیره رو ترک نمی کنه...


بچه بودیم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردهای قوی ......بزرگ شدیم دخترا عاشق مردای قوی شدن و پسرا عاشق عروسکا


دوستی شوخی سرد آدمهاست بازی شیرین گرگم به هواست واسه کشتن غرور من و تو دوستی توطئه ثانیه هاست


بوسه میوه شیرینی است از درخت عشق،که هر چه چیده شود تمامی ندارد                            


زیبا ترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد . با وفا ترین دوست به مرور زمان بی وفا شد . این پرپر شد ن از گل نیست از طبیعت است و این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است

                                       

نظرات 9 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:37 ب.ظ

نوشته هات خوشکل بودن...موفق باشی.

ساناز یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ب.ظ

salam azizam khili ghashang bod matalebet man vaghean lezat bordam rastesh man yeki az tarafdaraye paropaghorse weblogetam barat arezoye movafaghiat daram

مرتضی سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ق.ظ

خوب بود>مخصوصا طراحی وب. ولی محتوای مطالب می تونه خیلی بهتر باشه.

هدی شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ق.ظ http://yahoo

هدی شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ق.ظ http://yahoo

سلام
متن ها و جمله های خیلی قشنگی نوشته بودی .
خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن
زغم های دگر عیر از غم عشقت جداکن
تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری
شکسته قلبمان جانا به عهد خود وفا کن

[ بدون نام ] جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

خوب بود عزیزم

saleh جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.eshgherabin.blogfa.com

از این بهتر نمیشه با اجازت لینکت می کنم

رضا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.ashke-penhan.blogfa.com

سلام خو بی دوست عزیز وبلاگ باهالی داری تبادل لینک میکنی
به وبلاگ منم سر بزن فدایی داری
از مطالبتم چند تا موضوع برداشتم

شقایق سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

kheyli ali bod sina jan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد