شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

اس ام اس سرکاری(فارسی)

 

من روی تو یه حساب دیگه باز کرده بودم........ناراحت نشو ولی تازه فهمیدم تو یه ادم دو رویی هستی.....یه روت گله و یه روت ماه...

 

میدونى چراقبل ازاینکه لحاف و دوشک رو بدوزند باچوب میزنندش?براى اینکه بعدش هرچى دیدصداش درنیاد.

 

پلیس بین الملل اعلام کرد: نشان مخصوص حاکم بزرگ میتی کومان توسط قزوینیان به سرقت رفته مراقب باشید احترام نگزارید

 

سلام من یک بوس کوچولو هستم می تونم چند لحظه روی لپ شما استراحت کنم

 

میگن فردا ساعت 4 خوشگلها رو میگیرن تو رو خدا بیرون نرو که نمیگیرنت ضایع میشی

 

روحت شاد و یادت گرامی این اس ام اس رو واسه هرکی فرستادم فرداش سقط

شد.مراقب خودت باش

 

از مشاور املاک عشقی تماس می گیرم. قلب شما مستاجر نمی خواد؟

 

الو برج مراقبت؟ اعلام وضعیت اضطراری. اگر قلبتون جا داره اجازه فرود میخوام. جا داره؟

 

تو با موبایلت چیکار کردی که هر چی زنگ میزنم میگه: مشترک مورد نظر در؟؟؟؟؟

 

من دادم توهم بده من مفتی دادم ثواب داره توهم مفتی بده سازمان انتقال خون هدیه برای بیماران نیازمند

 

احکام:-اگرپسری به دختری بگوید"جیگرتو"چون به عضوداخلی زن اشاره کرده حرام است-اگربگوید"جیگرتو بخورم"قتل نفس است وحکم اعدام دارد. اگربگوید:جگرتوبخورم الهی:چون قصد قربت داشته اشکال ندارد.

 

زن: بسه دیگه مرد، بیار بیرون! مرد: نه، هنوز نچسبیده! زن: ول کن، زخم شد! مرد: اهه، بزار کارمو بکنم! زن: خجالت بکش، یه ربه که دست کردی تو دماغت

 

انسان ها سه دسته اند دسته اول دسته دوم دسته سوم

 

باتولد دومین گوسفند شبیه سازی شده دیگه نمیتونم بگم دنیا دیگه مثل تونداره،!!!

 

روزی بود روزگاری نداشت. جنگلی بود که درخت نداشت. شکارچیی بود که تفنگ نداشت. روزی این شکارچی با تفنگی که فشنگ نداشت آهویی شکار کرد که سر نداشت. انداختش تو کیسه ایی که ته نداشت. این شعر شاعری داشت که اسم نداشت. اگرچه این شعر سرو ته نداشت ولی ارزش سر کار گذاشتن رو داشت

  

جشنواره جوایز بانک بسیجیان:2دستکاه تانک ذوالفقار،40000متر بارجه جفیه،یک سفر رفت وبرکشت بای بیاده به کربلا، (هر دو سانت ریش در هرروز یک امتیاز)

 

می بخشیدکه این موقع مزاحم شدم یک سؤال مثل خوره به جانم افتاده.کمکم کن! حاج زنبور عسل حج تمتع رفته یا حج واجب؟؟؟!!!!!

 

به خره گفتندچیکار بلدى? گفت: عرعر مىکنم لگد مىزنم و الان sms مىخوانم

 

کشاورز پیردرکنارگاواهن فرسوده اش ایستاده بود وبه مزرعه شخم نخورده اش نگاه میکردوهمچنان منتظربود...... چون گاوش داشت smsمیخوند 

 

تودرختی هستی پرازاحساس ومحبت وسایه اش ازعشق که من خرم رابه آن میبندم.

 

شرک اومده ایران دنبال خرش میگرده چقدر میدى آدرستو بهش ندم

 

خیلی دوست دارم زودبه زود ببینمت ... حیف که بلیط باغ وحش گرونه !

 

ساعت 3 امروز قراره همه عقب موندها شفابگیرن sms زدم خواب نمونی.

 

* * * * * * * * ** * * * * *

* * ** * * * * * * * ** * * *

* * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * *

می دونی اگه این برفها آب بشه چی میشه ؟؟؟ریده میشه به سیستمت!

 

عشق را با تمام وجود فریاد بزن تا به جهانیان ثابت کنی : " تمام مسیرها به سمت مشترک مورد نظر اشغال نمی باشد !"

 

امیدوارم همانند سنگ دستشویی باشی! تا ته دل مردم رو ببینی, صداشون رو بشنوی و باعث آرامششون بشی!

زیبا ترین هنر هنر ه عشق ورزیدن است اما از اون زیبا تر هنر آهسته گوزیدن است!!.

 

وقتی برسی سر دوراهی ** ندونی کجای راهی ** تا بخوایی از اینو اون بپرسی ** می بینی که ته راهی........

 

عزیزم سعی کن وقتی داری از (زیر عابر پیاده) رد میشی مواظب خودت باشی...آخه همه که نمیدونن تو بیشعوری که......

 سلام ببخشین مزاحم شدم .. یه کاری باهات دارم واسم انجام میدی؟ امشب اینجا هوا ابریه .. ماه توی اسمون نیست ، میشه خواهش کنم امشب تو به جای اون توی اسمون باشی ؟اخه از تو ماهتر پیدا نکردم

 

yw$&qer tyuplk jhgfdsa xvbnJSQWY این کتیبه داریوش اوله . اخیرا از خرابه های تخت جمشید پیدا شده نوشته : انرژی هسته ای حق مسلم ماست

  یه روز تو رو تو کوچه دیدم و عاشقت شدم....فرداش تو خیابون دیدمت و دیوونت شدم...... امروز تو اتوبان دیدمت خدا آخر و عاقبتم و به خیر کنه! عجب 206ی هستی 

 

اگه خوابی بیدار شواگه بیداری بشین اگه نشستی پاشو راه برو اگه راه میری بدو اگه میدوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست 

شهادت جان سوز، جان گداز، جان کاه، جان اف کندی، جان فورد، جان تراولتا، جان وین، جان علی، جان نثار، جان مریم چشماتو وا کن، سری بالا کن!  

اگه منو دوس داری که هیچ...اما اگه دوس نداری.... . . . . . . . توووووووووو غـــــــــلــــــــــــــــط میکنــــــــــــــــــــــی...!!! 

<----@---@---@-----<<< اگه گفتی این چیه؟ . . . . . . . این یه سیخ گوجست که قراره باهاش جیگر تورو بخورم! 

اگه فرهاد شیرین یادش بره
اگه مجنون لیلی یادش بره
اگه پرنده پرواز یادش بره
من هیچ وقت
پول اس ام اسای رو که واسه تو فرستادم یادم نمیره
 

عشق من از وقتی رفتی خونه تاریکه ...چراغ خونه خاموشه ....آخه لامصب فیوزو چرا بردی

 

 

سلام
من از باغ مظفر تماس میگیرم
میخواستم بگم که
.
.
.
.
.
.
.
.

اس ام اس بده بابا !

  

یکی دلش به حال ماهی میسوزه،یکی دلش به حال ماهیگیر میسوزه...

اما هیچکس دلش واسه تو که سر قلاب بسته شدی نمیسوزه!!!

 

اگه عشق من تو نیستی

.

.

.

.

.

.

خوب حتما یکی دیگست

 

 

ببین دیگه به این شماره نه زنگ بزن نه اس ام اس بده

شوخی هم ندارم

میخوام این خط رو بفروشم تا دلت رو بخرم

  

طی تحقیقات بعمل امده ترکها نمیتوانند با 110 تماس بگیرند .چون کلید 11 رو روی تلفن پیدا نمیکنند

   

  

نظرات 9 + ارسال نظر
بیتا جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ

بیتا جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام وبلاگت خیلی قشنگه موفق باشی خدافظ

فاطمه سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://esloom.blogfa.com

خیلی قشنگ بود بهت تبریک می گم. دوس دارم تو هم به عشقت برسی

مسعود جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام
امیدوام منو فراموش نکرده باشی
اینقدر قشنگ بودن نتونستم نظر ندم
این رو داشته باش اگه خاستی برام پیغام بزاری
llvllafia23
Emai رو هم گذاشتم
BYE DEAR

پریسا دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام خسته نباشی
وب باحالی داری
موفق باشی

نیلوفر شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام
وبلاگت خیلی توپ بود
واقعا خسته نباشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه خواهش....................................!!!!!!!!!!!!
اگه لطف کنی و اون عکس روی تقویم را برام بفرستی ممنون می شم!!!!!!
اگه از این عکسا داری برام لطف کن بفرست!!!!!!!

ماحسون یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.ghame-yar.blogfa.com

سلام. وبت خیلی باحاله. ای ول کلی حال کردم

نسرین پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ http://http://cheshmberaheyar.blogfa.com/

روزی که دل به فردا مایوس است

و عمر در پیش لحظه ها می خرامد

و عشق جرعه ای از وجودش را نمی آلاید

و آرزوها در نطفه خفه می شوند

دیگر جای من نیست

حتی شاید ماندن جا پای من هم گناه است

چه رسد به اینکه بمانم و تحقیر شوم

هیچگاه دلم نمی خواهد که تحفه در میخانه باشم

بلکه می خواهم صاحب خانه عشق باشم

و معبودگاه امید را بآرایم

و در تیک تاک زمان همچون خاطره ای پایدار و استوار

نه همچون شهابی کوتاه و زودگذر

اینجا محل امید من است نه جایگاه رویاهای کودکانه

سلام

وبلاگ قشنگی داری

به منم سر بزنید


صادق چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://sab.blogfa.com

وبلاگ زیباست هم مانند تو زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد