شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

من تورا دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم ....

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم....

خالی از خودخواهی من برتر از آلایش تن.....

من تورا با لا تر از تن بر تر از من دوست دارم........

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:33 ب.ظ

مهم این نیست که تو اَد لیست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اینه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشیم، باهم آرشیو زندگی رو دوره کنیم و با هم آف بشیم. امّا باید یادمون باشه پسورد دوستیمون رو جوری بسازیم که کسی نتونه هکمون کنه . قربانت f

یکی یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ

خیلی باهات حال کردم ٬برام ایمیل بزن .
درباره شعرای عشقولانه می تونی روم حساب کنی!!!

از طرف یه ...

م جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد