شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

جلسه ی امتحان عشق

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
نیوش شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://setarekoochooloo.persianblog.com

سلام دوست خوبم من همیشه به وب شما سر میزنم و مطالب زیباتون رو میخونم.برات ارزوی موفقیت میکنم.خوشحال میشم بهم سر بزنی و ممنون اگه لینکم کنی

سارا یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ

وبلاگت قشنگه داخل اد لیست منه

سمیه یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.sms6368.blogfa.com

سلام
واقعا وبلاگ زیبایی دارید


تو به من خندیدی
ونمی دانستی
من به چه دلهره ازباغچه همسایه
سیب رادزدیدم
باغبان ازپی من تند دوید
سیب را دست تودید
غضب آلوده به من کرد نگاه
سیب دندان زده ازدست توافتاد به خاک
وتو رفتی و هنوز....
سال هاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان
می دهد آزارم
ومن اندیشه کنان
غرق این پندارم
که چرا...
-- خانه کوچک ما
سیب نداشت........


امیدوارم موفق باشید


غریبه چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ

واقعا حرف نداره . خیلی قشنگه . خیلی خیلی

مریخی )بهروز( شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ب.ظ http://behrooz66.blogfa.com

دقت کردی این کلمه‌ی عشق چقدر خز شده؟! شوخی کردم! به منم سر بزنی خوشحال میشم. میگم حالا این نامه هه کار خودته؟!

مسعود یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام امیدوارم که خوب و سرحال باشی وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم امید وارم که روز بروز بهترش کنی ولی هیچ وقت مغرور نباش و هیچ وقت بخاطر غرورت عشقت را از دست نده غرورت بشکنه بهتر از اینه که عشقت رو از دست بدی چون شکستن غرور زودی از یاد میره و فقط این تویی که ناراهت میشی ولی از دست دادن عشقت بخاطر غرورت دو طرف ناراهتی داره و یک عمر پشیمانی داره بازم بهت سر میزنم راستی شعر سمیه خانم هم خیلی قشنگ بوود حتی اونقد پیشم قشنگ بود که رو یه تیکه کاغذ یاداشتش کردم معلومه کسایی هم که به شما سر میزنن دارای افکار بلند هستن برای شما و همه ی اون عزیزان آرزوی موفقیت میکنم تا دورودی دیگر بدرود

شقایق جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام. از دل برای شما بنویسم: دلی که اگر یکروز نام تورافراموش کند؛سردوسست میشود...من هرگزنمیتوانم تورا؛فراموش کنم.تو که مهربانترین هستی... وجودت برای من دنیاست؛نگاهت برای من زیباست؛نفست برای من هواست؛بودنت برای من زندگیست؛نبود تو برای من مردگیست؛با گرمای وجود تودگر نیازی به گرمانیست؛ اه............مرا مباد که ّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّان وجود سرد شود. من هستم؛پس تو هم باش...بمان برای من تا همیشه....... ؛دوستت دارم ای همه هستی من؛ سینا جون اینو خودم سرودم.امیدوارم خوشت بیاد.موفق باشی.

مریم جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ

حرف نداره . واقعاً قشنگه . ممنون

شقایق دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

vaghean ziba bod baraye nameam estefade kardam

تکتم باربی دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

خیلی متنات قشنگه ممنون

مونا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://monabaroni

سلام دوست عسیسم خوفی؟واقعایه دونه ای تک دونه ای
عالی بوداگه افتخاردادی منم لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد