شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

نوشته های زیبای فرشته جونم

 روحی در درون توست که به لمس ستارگان تواناست نیرویی در توست که میتواند به هدفهایت برساندت و رویاهایت را جامه حقیقت بپوشاند به خود ایمان داشته باش و با اطمینان پیش برو با این باور که شایستگی خود را نشان دهی درست همان گونه که افریده شده ای تا وجودی یگانه باشی


گل نیست چنین سرکش و رعنا ، که تویی مه نیست بدین گونه فریبا ، که تویی غم برسر غم ریخته ، آن جا که منم دل برسردل ریخته ، آنجا که تویی


ادعا کردم دوستت دارم... خندیدی... گفتم برات میمیرم... حتی نگاهمم نکردی... گفتم پیشتم همیشه.... جوابم ندادی... اسمتو فریاد زدم... بر نگشتی که ببینی بی تو مرده ام... ... و باز میدانم که میخندی


عشق یعنی سوختن یا ساختن عشق یعنی زندگی را باختن عشق یعنی انتظار و انتطار عشق یعنی هرچه بینی عکس یار عشق یعنی دیده بر در دوختن عشق یعنی در فراقش سوختن عشق یعنی لحظه های التهاب عشق یعنی لحظه های ناب


گفتمش بی تو چه میباید کرد ؟ عکس رخساره ی ماهش را داد .. گفتمش همدم شبهایم کو ؟ تاری اززلف سیاهش راداد .. وقت رفتن همه رومیبوسید به من ازدور نگاهش راداد .. یادگاری به همه داد و به من... انتظار سرراهش را دادعالم از شر و شور عشق خبر هیچ نداشت فتنه انگیز جهان نرگس جادوی


وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم. وقتی که دیگر رفت من به انتظار آمدنش نشستم. وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم. وقتی او تمام کرد من شروع کردم. وقتی او تمام شد من آغاز شدم. و چه سخت است. تنها متولد شدن مثل تنها زندگی کردن است. مثل تنها مردن است؟


آن گاه که عشق تو را می خواند

در پس او برو


اگر چه راه های عشق سخت و پر شیب است


و آن گاه که بالهایش تو را در خود می پیچند ، آرام گیر


اگر چه شمشیر پنهان بالهایش تو را زخم زند .

بگذار دل من بی انتها تکرار کند که تو را می خواهد فقط تو را
...

                                                   

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ

چطوری... چند روز ازت خبر نداشتم می خواستم که ... قربانت f

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ب.ظ

خوب بود

* لاله * جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ http://http://3shaparakebaehsas.blogfa.com/






سلام دوست عزیز

موفق باشید

منتظر حضور سبزت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد