شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه با عکسهای رمانتیک

آبی تر از آنم که بیرنگ بمیرم . از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم . من آمده بودم که تا مرز رسیدن همراه تو فرسنگ به فرسنگ بمیرم. تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم.شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیرم.


بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ می زنند....و گنجشکها جدی جدی می میرند.....ادمها شوخی شوخی زخم می زنند...وقلبها جدی جدی می شکنند...و تو شوخی شوخی لبخند می زنی...و من جدی جدی عاشق میشم


ومن به حرمت نگاه تو سکوت می کنم ودرسکوت لحظه های خود زنده می شوم به یاد نوروعشق وزندگی سجده می کنم به پیشگاه حرفهای تو و تو سکوت می کنی ومن به حرمت سکوت تو حرف می زنم برای تو ولحظه های مرده ای که به حرمت نگاه تو سکوت کرده ام


مایلم روزی که میمیرم مرا در تابوت سیاهی بگزارید تا همه بدانند در تاریکی به سر می برده ام دستهایم را از تابوت بیرون بگذارید تا همه بدانند به آنچه می خواستم نرسیدم چشمهایم را باز بگذارید تا همه بدانند چشم انتظار از دنیا رفته ام روی قبرم تکه یخی بگذارید تا مثل باران برایم اشک ریزد و روی سنگ قبرم چیزی ننویسید تا همه فراموشم کنند .


من به درماندگی صخره و سنگ من به آوارگی ابر ونسیم من به سرگشتگی ‌آهوی دشت من به تنهایی خود می مانم


قلبم درد تنهایی نداشت .. چهره ام هرگز پریشانی نداشت .. برگ های آخر تقویم عشق .. حرفی از یک روز بارانی نداشت .. کاش می شد راه سرد عشق ... را بی خطر پیمود و قربانی نداشت


من واسه تو مردم این حرف آخرینه

دوست ندارم به جز تو کسی اینو بدونه

اینم یه نامه ابری به امضای یه دیونه

فقط خوش به حال اون کس که یه عمر با تو می مونه


تو را به دادگاه خواهند کشید .شاید به حبس ابد محکوم شوی جزییات جنایتت معلوم نیست اما

اثر انگشتت را روی قلبی شکسته یافته اند....!


غم را دوست دارم چون اشک دل است ....

اشک را دوست دارم چون گواه دل است ....

دل را دوست دارم چون محبت را به من آموخت...

محبت را دوست دارم چون تورا دوست دارم...

و تو را دوست دارم بی آنکه بدانم چرا؟؟؟


باران ببار

که تنها ماوای من

سایه چتری است از جنس آغوشت

غمم را خواهد شست

سایه ات پر بار است

ببار

من لبریز از آغوش بارانم

 

 

 

عشق خر

آهو خیلی خوشگل بود. یک روز یک پری سراغش اومد و بهش گفت: آهو جون!دوست داری شوهرت چه جور موجودی باشه؟
آهو گفت: یه مرد خونسرد و خشن و زحمتکش.
پری آرزوی آهو رو برآورده کرد و آهو با یک الاغ ازدواج کرد.

شش ماه بعد آهو و الاغ برای طلاق سراغ حاکم جنگل رفتند.
حاکم پرسید: علت طلاق؟
آهو گفت: توافق اخلاقی نداریم, این خیلی خره.
حاکم پرسید: دیگه چی؟
آهو گفت: شوخی سرش نمیشه, تا براش عشوه میام جفتک می اندازه.
حاکم پرسید: دیگه چی؟
آهو گفت: آبروم پیش همه رفته, همه میگن شوهرم حماله.
حاکم پرسید: دیگه چی؟
آهو گفت: مشکل مسکن دارم, خونه ام عین طویله است.
حاکم پرسید: دیگه چی؟
آهو گفت: اعصابم را خورد کرده, هر چی ازش می پرسم مثل خر بهم نگاه می کنه.
حاکم پرسید: دیگه چی؟
آهو گفت: تا بهش یه چیز می گم صداش رو بلند می کنه و عرعر می کنه.
حاکم پرسید:دیگه چی؟
آهو گفت: از من خوشش نمی آد, همه اش میگه لاغر مردنی, تو مثل مانکن ها می مونی.
حاکم رو به الاغ کرد و گفت: آیا همسرت راست میگه؟
الاغ گفت: آره.
حاکم گفت: چرا این کارها رو می کنی ؟
الاغ گفت: واسه اینکه من خرم.
حاکم فکری کرد و گفت: خب خره دیگه چی کارش میشه کرد.
نتیجه گیری اخلاقی: در انتخاب همسر دقت کنید.
نتیجه گیری عاشقانه: مواظب باشید وقتی عاشق موجودی می شوید عشق چشم هایتان را کور نکند.

 

نامه ای عاشقانه ولی تبلیغاتی

این نامه رو کسی نوشته که صبح تا شب جلوی تلویزیون بوده وتنها سرگرمیش هم این بوده که بشینه و تبلیغات قشنگ تلویزیون رو از اول تا آخر نگاه کنه .خودتون بخونین عاقبت چنین آدمی چی می شه

سلام

سلامی که گرمای آن از مهیاگاز و کیفیت سینجرگاز و نوع آوری نیک کالا با ضمانت 5 ساله امیدوارم صمیمانه بوسه مرا پذیرا باشی و آنرا با چسب دوقلوی 5 دقیقه ای جلاسنج به لبانت بچسبانی. امشب با تمام غمهایم کنار مهیا گاز نشسته ام و با خودکار بل این نامه را می نویسم زیرا این نام نیک است که می ماند، هنگامی که از من جدا شدی و آن نگاه سرد را از من گذراندی این فقط ضد یخ کاسپین بود که پیکر یخ زده ام را آب کرد و این بیمه آسیا و ایران بود که آسایشم را فراهم کرد، همانطورکه نیاز امروز پشتوانه فردا است باید اعتراف کنم که نگاهت اثر عجیبی بر کاست دنا و طه بر جا گذاشته. دلم می خواهد بر قله بینالود سفر کنیم و در لابلای کوه های سر به فلک کشیده بهانه نمکی بخوریم. بیا تا راه سخت و طاقت فرسای زندگی را با پژو پرشیای جدید که افتخار ملی است آغاز کنیم و با روغن ترمزهای سپهر و فومن شیمی آسوده خاطر سفر کنیم. بیا تا پیچهای زندگی را با ابزار مهدی باز کنیم و عشقمان را با ساختمان از پیش ساخته شده ی بانک مسکن بهتر آغاز کنیم و سقفش را ایزوگام شرق کنیم. و آن را با کاغذ دیواری نائین زینت دهیم و مانند خانه سبز همه اش را سبز کنیم و اتاقهایش را با فرش محتشم کاشان و ستاره کویر یزد رنگین کمان کنیم

بیا تا دلهای سوخته مان را با کرم ضد آفتاب ب ب ک مرهم بگذاریم، بیا روزهایمان را با خمیر دندان داروگر 2 که حاوی فلوراید است آغاز کنیم و عشقمان را با صدای بلند از دل دوو پخش جدید پارس پخش کنیم و اشکمان را با دستمال کاذغی نرمه پاک کنیم.بیا تا دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد.

 

نکات عشقولانه

 

آهای عاشقان عشق را برای قلبش بخواهید نه برای هوس و خوش گذارنی و گذراندن لحظه های زندگی با هدف عاشق شوید و با عشق نیز از این دنیا بروید


یک نفر

یک جایی

تمام رویاهاش لبخند توست

و زمانی که به تو فکر می کنه

احساس میکنه که زندگی واقعا با ارزشه

پس هر گاه احساس تنهایی کردی

این حقیقت رو به خاطرداشته باش

یک نفر

یک جایی

در حال فکر کردن به توست ...


خنده آدم ها همیشه از دلخوشی نیست . گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست . گاهی دل اینقدر تنگ میشه که گریه هم کم مییاره . یک حرف ساده هم گاهی چقدر غم مییار


در زندگی کسانی هستند که مانند دو خط موازی یکدیگر را دوست دارندو با یکدیگر مهربانند

ولی این دو خط هیچگاه به هم نمیرسند

!چون این یک قانون است


چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید


با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف در جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت بازگرداند


پرمعنی ترین کلمه (ما)است آن رابه کارببر. سازنده ترین کلمه (گذشت) است آن راتمرین کن. سرکش ترین کلمه (هوس )است با آن بازی نکن. بی رحمترین کلمه (تنفر)است ازبین ببرش. خودخواهانه ترین کلمه (من )است خطش بزن. ناپایدارترین کلمه(خشم)است آن رافروببر. بانشاط ترین کلمه (کار)است به آن بپرداز. بازدارنده ترین کلمه (ترس)است باآن مقابله کن. پوچ ترین کلمه (طمع)است آن را بکش. و عمیقترین کلمه (عشق)است به آن ارج بده.


همیشه برای کسی بخند که می دونی بخاطر تو شاد می شه.

همیشه برای کسی گریه کن که می دونی وقتی غصه داری

و گریه می کنی برای تو اشک می ریزه همیشه

برای کسی غمگین باش که می دونی در غم تو شریکه

عاشق کسی باش که تو را دوست دارد


با عشق زمان فراموش می شود و با زمان هم عشق فراموش می شود


رسم عاشقی دروغ و خیانت نیست ، رسم عاشقی صداقت است پس سرلوحه و الگوی خود را صداقت قرار دهید


عشق مثل ساعت شنیه; قلب رو پر میکنه عقل رو خالی


فرقی نمی کند گودال آب کوچکی باشی یا دریای بیکران... زلال که باشی، آسمان در توست....!!!

عمرآ اگه این چیزا رو می دونستین

 
آیا میدانستید 50 درصد جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده است؟

آیا میدانستید که مزه سیب، پیاز و سیب زمینی یکسان میباشد و تنها بواسطه بوی آنهاست که طعم های متفاوتی می یابند؟

آیا میدانستید که آدولف هیتلر گیاهخوار بوده است؟

آیا میدانستید سالانه 500 فیلم در امریکا و 800 فیلم در هند ساخته میشود؟

آیا میدانستید که فیلها قادرند روزانه شصت گالن آب و دویست و پنجاه کیلوگرم یونجه مصرف کنند؟

آیا میدانستید که از 294 کشور جهان، صد و بیست کشور آن مجازات اعدام را ندارند؟


آیا میدانستید قلب انسان بطور متوسط صد هزار بار در سال میتپد؟

آیا میدانستید که یک کوه آتشفشان قادر است ذرات ریز و گرد و غبار را تا ارتفاع پنجاه کیلوکتری به فضای اطراف پرتاب کند؟

آیا میدانستید که کانگوروها قادرند 3 متر به سمت بالا و 8 متر به سمت جلو بپرند؟

آیا میدانستید بزرگترین مجسمه بودا در چین قرار دارد که بلندای آن چهارصد و شانزده متر و پهنای آن شصت و هشت متر میباشد؟

آیا میدانستید که در عطسه ی کنترل نشده از طرف یک شخص بیمار پنج هزار قطره های ریزی که حاوی ویروس میباشد در فضا پخش میشود؟

عشق یعنی.....

 

عشق یعنی چی:عشق یعنی همیشه فکرش باشی..عشق یعنی راهی بی انتها ... عشق یعنی بی راهه بی نشونه.. عشق یعنی مرگ در زندگی...عشق یعنی پایان وقت  و شروع زندگی..عشق یعنی موقع قرار یک عمر منتظر میمونی اما میبینی فقط یک دقیقه گذشته....عشق یعنی گریه برای دلت....و عشق ..عشق..عشق..یعنی بزرگترین زندگی... گریه کنیو خدارو شکر کنی که عاشقی...میدونیی خوبی قدم زدن زیر بارون چیه؟این که هیچکس اشکاتو نمیبینه

در مورد عشق....

 

اسپانیایی ها میگن : "عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتراست ایتالیایی ها میگن: "عشق یعنی ترس از دست دادن تو !" ایرانی ها میگن عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود چرا وقتی می خواهیم بریم توی رویا ! چشمها مونو می بندیم ؟ وقی می خواهیم گریه کنیم ؟ وقتی می خواهیم فکر کنیم ؟ وقتی می خواهیم تصور کنیم ؟ وقتی می خواهیم کسی را بوس کنیم ؟ به این دلیل هستش که , قشنگ ترین چیزهای توی دنیا قابل دیدن نیستن.

عشق یعنی این

عشق یعنی این

مرد و زن جوانی سوار بر موتور در دل شب می راندند. آنها عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند.
زن جوان: یواش تر برو, من می ترسم.
مرد جوان: نه, اینجوری خیلی بهتره.
زن جوان: خواهش میکنم, من خیلی می ترسم.
مرد جوان: خوب, اما اول باید بگی که دوستم داری.
زن جوان: دوستت دارم, حالا میشه یواش تر برونی.
مرد جوان: منو محکم بگیر.
زن جوان: خوب حالا میشه یواش تر بری.
مرد جوان: باشه به شرط اینکه کلاه کاسکت منو برداری و روی سر خودت بذاری. آخه نمیتونم راحت برونم. اذیتم میکنه...
روز بعد واقعه ای در روزنامه ثبت شده بود. برخورد موتور سیکلت با ساختمان حادثه آفرید. در این سانحه که به دلیل بریدن ترمز موتورسیکلت رخ داد, یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری درگذشت.
...
مرد جوان از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود. پس بدون اینکه زن جوان را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت را بر سر او گذاشت و خواست تا برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند.

چند تا اس ام اس

 

یه روز یه ترکـه و یه رشتیـه و یه لـره و یه قزوینـیه و یه کرده و یه عربـه و یه آمریکائیه و یه هنـدیه و یه انگلیـسیه و یه ژاپنـیه و یه چینـیه تصمیم میگیرن تو رو حسابی بزارن سر کار!


اگه خواستی یه کسی، یه عاشقی، هم نفسی، عمرشو حیرونت کنه، جونشو قربونت کنه، جون اون ننت، روی من یکی حساب نکن!


قربوت برم عزیز خوشگل ...
کوچولو
...
باربی
...

جیگر
..

نمکی
...

نون خشکی دمپای پاره پلاستیک آب گرم کن سماور شکسته خریداریم ....


دریا خودش را با موج تعریف می کند
جنگل خودش را با درخت
آسمان خودش را با ستاره ها
و من خودم را با تو تعریف میکنم
.
.
واسه همینه که زندگیم به گه کشیده شده


اگه گفتی فرق بزرگترین موز دنیا
با کوچکترین موز دنیا چیه؟

.

.
خوب فکر کن
.

.
نمیدونی؟
مهم نیست میرم از یه میمون دیگه می پرسم!


آخرین مهلت خروج افغانی ها از کشور ۳۰ تیر

ناقلا یه دفعه بی خداحافظی نری


یکی بود یکی نبود ... وقتی این یکی بود ، اون یکی نبود ... وقتی اون یکی بود ، این یکی نبود...

خلاصه ما هم نفهمیدیم که کی بود و کی نبود ...

اما فهمیدیم که هیچ وقت اون یکی با این یکی نبود

حالا فهمیدین کی به کی بود؟


حرفهای عاشقانه

 

پسر از یه دختر خوشش میاد .... و عشق اول از طرف اون شروع میشه ..... تا جای که زندگیش رو پایه عشقش میزاره...... اما دختره حرفش رو باور نمیکنه..... چون یه چیزایی از قبل دیده و شنیده..... تا دختر میاد پسررو باور کنه پسره دلسرد و خسته میشه..... میره سراغ یکی دیگه...... بد که دختره تازه تونسته پسر رو باور کنه میره طرفش ..... اما پسر رو با یکی دیگه میبینه... اینجاست که میگه هدسم درست بود...


خیلی سخته چیزی رو که تا دیشب بود یادگاری، صبح بلند شی و ببینی که دیگه دوسش نداری
خیلی سخته اون کسی که اومد و کردت دیوونه، هوساش وقتی تموم شد بگه پیشت نمی مونه

خیلی سخته بری یک شب واسه چیدن ستاره، ولی تا رسیدی اونجا ببینی روز شد دوباره

خیلی سخته که من و تو همیشه با هم بمونیم، انقدر عاشق که ندونن دیوونه کدوممونیم
...


چه قدر سخته تو چشمای کسی که تمام عشقت رو ازت گرفته و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داده زل بزنی و به جای اینکه لبریز کینه و نفرت بشی حس کنی که هنوز دوستش داری چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیوار تکیه بدی که یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده چه قدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچ چیز جز سلام نتونی بگی چه قدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه هنوز دوسش داری


لحظات را طی کردیم تا به خوشبختی برسیم اما وقتی رسیدیم فهمیدیم خوشبختی همان لحظات بود...


خداوند آتش را آفرید تا ارزش آب را بدانیم وخلا زاییده شد تا ارزش هوا را بدانیم و بعد مرگ آمد تا ارزش زندگی را بشناسیم.


کهنه فروش داد میزنه : چراغ شکسته میخریم ..-*-.. کفشای پاره میخریم ..-*-.. اسباب کهنه میخریم ..-*-.. بی اختیار دادمیزنم : کهنه فروش قلب شکسته میخری ؟؟؟


عشق از دوستی پرسید فرق من و تو چیه؟ دوستی در جواب گفت: من دیگران رو با سلامی اشنا می کنم، تو با نگاهی، من با دروغ انها رو از هم جدا می کنم تو با مرگ


عشق نمی پرسد که تو کی هستی فقط می گه که تو مال منی , عشق نمی پرسد اهل کجایی فقط می گه که تو قلب من زندگی می کنی ,عشق نمی پرسد که چکار می کنی فقط میگه که باعث می شی قلب به من به ضربان بیافته, عشق نمی پرسد که چرا دور هستی فقط می گه که همیشه با منی , عشق نمی پرسد دوستم داری فقط می گه که دوستت دارم !!!


یک روز خزان پاییزی پرستویی را در حال مهاجرت دیدم به او گفتم: چون به دیاریارم میروی به او بگو دوستش دارم و منتظرش میمانم. بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد و گفت: دوستش بدار ولی منتظرش نمان!؟


مرگ از زندگی پرسید: آن چیست که باعث می شود تو شیرین و من تلخ جلوه دهم ؟ زندگی لبخدی زد و گفت: دروغ هایی که در من نهفته هست و حقایقی که تو در وجودت داری


قلک دلمو میشکونم با نصفش نازتو میخرم و با نصف دیگش یه جعبه مداد رنگی میخرم تا نازتو بکشم


به من نخند یه روز دلت دل به کسی میبنده اون روز میبینی عاشقی گریه داره نه خنده!!

منهم یه روز میخندیدم به اشک سرد عاشق باور نمیکرد دل من ناله و درد عاشق...!!!