شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

بازم فرشته جون

هر وقت که دل کسی رو شکستی روی دیوار میخی بکوب تا به یادت باشه که دلشو شکستی هر وقت که دلشو بدست اوردی میخ را از روی دیوار در بیار اخه دلشو بدست اوردی. اما چه فایده جای میخ که رو دیوار مونده


به آسانی در یک دقیقه می توان یک نفر را خرد کرد، می توان در یک ساعت یک نفر را دوست داشت، می توان در یک روز عاشقش شد، اما یک عمر طول می کشد تا بتوان یک نفر را فراموش کرد .


با خودم عهد بستم باردیگرکه تورا دیدم،بگویم ازتودلگیرم ولی بازتورا دیدم و گفتم: بی تومیمیرم .


شیشه ی دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست. این دل من با نگاهی سرد پرپر می شود

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ب.ظ


مهربانم دوست /اقاسینا منظورش شمایی/
ای امید تیره روزی های این من در شب افسوس
خاستگاه آرزوهایی که بر آغوش دل مانده ست
روزگارم خالی از هر جزء زیبایی ست مهربانم دوست
ای امید تیره روزی های این من در شب افسوس
خاستگاه آرزوهایی که بر آغوش دل مانده ست
روزگارم خالی از هر جزء زیبایی ست
آشنایی بر دلم جز غم نمی پاید
باز میگردی؟ حالا دیگه از متن شعر خارج بشیم...اقا سینا نری تا سال دیگه نیای ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد