شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

اس ام اس

 

روی یه برگ نوشتم که دوستت دارم ولی تو مثل بز خوردیش


پسری بودم که اسم نداشت با دختری آشنا شدم که وجود نداشت به شهری رفتیم که آدم نداشت به رستورانی رفتیم که غذا نداشت با قاشق چنگا لی غذا خوردیم که دسته نداشت اون غذا اصلا مزه نداشت ولی سر کار گذاشتن شما خیلی مزه داشت


سلام کجایی؟ نشستی اون بالا با تنهاییه خودت حال میکنی وما رو هم تحویل نمیگیری .الهی قربونت برم بی زحمت 2 تا نارگیل بنداز پایین


ببخشید می دونم الان بد موقع هستش که مزاحمت شدم فقط خواستم بپرسم ایران که نفت صادر می کنه . بشکه ها شو پس می گیره یا نه ؟؟؟؟؟؟؟


می دونی فرق علی دایی با چوب بستنی چیه؟ . . . . . . . .زیاد به مخت فشار نیار هیچ فرقی ندارن


تو زیبا

تو ماه

تو بی نظیر

تو جزاب

تو بهترین

تو مهربون

تو یه فرشته

تو دوست داشتنی

ولی من چی؟ یه ادم خالی بند


نظرات 1 + ارسال نظر
melika سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ب.ظ

salam.bedooone moghadame migam sitet az hame nazar 20 .bekhoda rast migam dastet dard nakone bazam miam ghorbane to melika

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد