شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

یک نامه ی عاشقانه ی باحال که باید تا آخرش بخونید تا بفهمید چیه!!

 

محبت شدیدی که سابقا ً به تو ابراز می کردم

دروغ بی اساس و در حقیقت فکر من نسبت به تو

روز به روز زیاد تر می شود هر چه تو را می  شناسم    

پستی و دورویی بیشتر در نظرم آشکارمی شود

و در قلب خود احساس می کنم که ناچار باید

از تو دور باشم من هیچ وقت فکر نکرده بودم که

دوست با وفای تو باشم زیرا معاشرتی که اخیرا ً با تو کردم

طبیعت فرو مایه و روح کاذب تو را به من آشکار ساخت و

بسیاری از اخلاق و صفات تو را به من نشان داد مسلما ً

خشونت،طبع و تند خویی باطنی تو مرا بدبخت خواهد کرد

اگر دوستی ما ادامه یابد من همه ی عمر را با

پریشانی و سرگردانی خواهم گذراند ولی بدون تو در

خوشبختی سر خواهم کرد و در نظر داشته باش که روح من

به تو هیچ گاه رام نخواهد شد و نفرت و دوشمنی من همیشه

متوجه توست این نکته را کاملا ً بدان و در نظر داشته باش

مخصوصاً انتظاری که از تو دارم این است که مطمئنا ً باور کنی

که من این نامه را از روی قلب می نویسم و چقدر تأ سف می خورم اگر

باز هم در صدد دوستی با من برآیی و مزاحم من شوی ضمناً خواهش می کنم

از جواب دادن به این نامه خودداری کنی زیرا نامه تو

خیلی مزخرف خواهد بود و نمی توان گفت که

با لطف و طراوت است بطور قطع بدان که همیشه

از تو ناراحتم و به شدت از تو متنفرم و هیچ وقت نمی خواهم تصور کنم

دوست صمیمی و وفادار تو هستم و به محبت تو دل بسته ام

 

(اگر می خواهی به محبت و عشق واقعی من نسبت به خود پی ببری این نامه

را از اول یک در میان با دقت بخوان.)    

                                                                                                   

 

                                                                                                                      
نظرات 4 + ارسال نظر
melika پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ب.ظ

kheili bahale sitet .toooooooope. dastet tala . fadaye to babye

فرزانه دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.atishpare70007000.blogfa.com

سلام ببخشید مدتی نبودم
خیلی جالب بود
موفق باشید.

اعظم پارسا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ق.ظ http://ندارم

بسیار جالب بود من این نامه زیبا را در 18 سالگی خوانده بودم و گم کرده بودم اکنوی بسیار خوشحالم که دوباره پیداش کردم چوی سالها دنبال این نامه بودم من اکنون 50 سال دارم از شما ممنونم که باعث آن شدید در ضمن از مطالب بسیار زیبا و شاعرانه و عاشقانه تان سپاسگزارم من از این پس همیشه به شما سرمیزنم موفق باشید

ااعظم پارسا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ب.ظ http://http:mm//ندارم

دیشب یعنی حدود ساعت 4صبح جمعه 27 بهمن نظردادم ولی نیست چی شده که نیست ولی بازم میگم این وبلاگ بخاطره مطالب زیبایش خیلی وقت منو میگره دلم نمی خواد برم اگر هم برم بازم زود میام موفق باشی من 50 ساله متاهل و از تهران هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد