شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

اس ام اس

 

و آنگاه خدا مرد را آفرید و فرمود : چقدر زیباو سپس زن را آفرید و فرمود : اشکال نداره ، آرایش می‌کنه


دیشب خوابتو دیدم با یه لباس نارنجی خوش‌رنگ اومده بودی در خونمون،هرچی ازت خواهش کردم بیای بالا نیومدی و فقط با عصبانیت گفتی :آشغالاتو بیار پایین دیرم شده

و آنگاه که ابراهیم سر اسماعیل را بر زمین گذاشت ندا آمد که :

ابی ولش کنتو در مقابل دوربین مخفی هستی ش

 


       آخه یابو      

گوسفند

الاغ

بزغاله

بوزینه‌ی خر

گوریل

سگ

میمون

شپش

زالو

کنه

این همه حیون! چرا شیر شد سلطان جنگل


خدا زمین رو آفرید ، گفت

چه قشنگه

مرد رو آفرید ، گفت چه قشنگه

آسمون رو آفرید ، گفت چه قشنگه

زن رو آفرید ، گفت اشکالی نداره پیش میاد


-به عکس زیر با دقت نگاه کن.

چی میبینی؟

 

 

 

 

هیچی؟.......... دوباره نگاه کن.

 

 

 

 

بازم هیچی؟

 تو هیچی نوفهمی...( این عکس خرزو خان بید دیگه.)


چشمات وقتی زیباست که مال اشک باشه. اشک وقتی زیباست که مال عشق باشه. عشق وقتی زیباست که مال تو باشه. تو وقتی زیبایی که دستت تو دماغت باشه


می دونی فرق تو با ان چیه ..... ؟؟؟ شوخی کردم هیچ فرقی ندارین?


میدونین فرق بلال با خیار چیه: بلال تو فیلم محمد رسول بازی کرده ولی خیار بازی نکرده


نظرات 2 + ارسال نظر
سحر خانم یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ

داداشا سلام
دلم براتون سوخت گفتم نظر بدم
ولی خیلی خیلی خیلی مسخره نبود
خوبه خوبم بود
در کل بابا خوب بود من که یه ذره حال کردم
در اخر ناراحت نشین همش شوخی بود

نفیسه چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ب.ظ http://dabirestaneshahed.blogfa.com

سلام خوبی به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد